Miłorząb dwuklapowy, Glinko biloba, C6 60-70cm
towar niedostępny





Opis
Miłorząb dwuklapowy, Glinko biloba - lecznicze drzewo liściaste.
Miłorząb dwuklapowy - to roślina lecznicza, pochodząca z Chin, gdzie już bardzo dawno temu odkryto jej dobroczynne właściwości. Charakteryzuje się dość powolnym wzrostem. Nazwa miłorzębu nawiązuje do jego liści, które mają kształt podwójnej klapki. Są one zielone. Drzewo, pomimo, że ma liście, nie igły, zaliczane jest do rodziny iglaków.
Miłorząb dwuklapowy, Glinko biloba - wymagania i uprawa.
Drzewo to nie wykazuje dużych trudności w uprawie. Nie wymaga szczególnie żyznych czy wilgotnych gleb. Najbardziej efektywnie wzrasta i rozwija się w miejscach o dużym nasłonecznieniu, jak również w półcieniach. W sytuacji, kiedy Miłorząb, zapewnioną ma odpowiednią dawkę nasłonecznienia, rośnie bardzo równomiernie i symetrycznie. Po około 10 latach wzrastania, dorasta średnio do wysokości 2,5 - 3 m. Jest to niezwykle długowieczny rodzaj drzewa. Odmiana ta może dożyć nawet do 1000 lat. Ma tendencję do samodzielnego niszczenia atakujących go chorób, co sprawia, że jest bardzo odporny. Jest bardzo odporny na zanieczyszczenia powietrza. Doskonale toleruje niskie temperatury otoczenia.
Wymagania glebowe:
- niewielkie
Wymagane nasłonecznienie:
- miejsca o silnym nasłonecznieniu oraz półcienie
Miłorząb dwuklapowy, Glinko biloba - gdzie zasadzić?
Miłorząb dwuklapowy świetnie sprawdzi się w małych, przydomowych ogrodach. Uświetni swoim wyglądem również skalniaki i wrzosowiska. Z uwagi na oryginalny kształt liści, dobrze prezentuje się również zasadzony samodzielnie, jako solitera. Ze względu na świetną odporność na zanieczyszczenia, nadaje się znakomicie do zasadzenia także w otoczeniu miejskim.
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)

Poznaj rośliny, które najczęściej wybierali nasi Klienci

- Różne formy płatności
- Bezpieczne przelewy
- Gwarantowany zwrot pieniędzy
- Szyfrowane dane i transakcje
- Kontakt ze sprzedawcą
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.